Monday, March 28, 2011

Saya dalam Dilema !

Camane erk..
ditelan mati mak.. 
diluah mati bapak..
huh...
hadui2...
camane erk...
urmm...
camane erk...
ala... camane ni...
ala......
ala.... camane ni...??
dua2 penting...

choice yang aku ade :
1) attend wedding abg aku.. or
2)  not to attend that event sbb ade test and assignments !

kalo korang, nk pilih ape?? 
dua2 penting right?

aku mesti ah nk g tgk abg aku tu nikah...
tp at the same date, aku ade test pagi tu...
ala...test je kan...
tp tulah..
nk dipikirkan ari senin tu plak, aku kene ngadap 1 interview and presentation pagi senin tu...
alahai......

ni lah kalo sume bende nk wat last2 minit kan..
to all readers, pls lah jgn jadi mcm shaye okeh !

by hook or by crook,  i must prepare all the assignment and preparation for presentation and interview before this friday !
and the most important thing is kene amek test awal !
so, kene lah study awal2 ni.. 
mampu kah aku???


kamu boleh dila !

No comments:

Post a Comment