Sunday, February 6, 2011

tak Pecaye?? Pelik ?? terKEZUT??

tekejut mak cik???

hahaha..
now aku kt Bandaraya Bersejarah ni okeh...
terkejut x???
hikhik..

dgn kondifent aku nak beli tcket on-the-spot nak balek melaka..
naseb bek ah tcket byk..
kalo nk tgu esok, kompem ah tcket da abes..
masing2 pusu2 nk balek lambat kan..

aku ni je kak oi yg beriya nk balek awal sehari..
RAJEN x?? aku twu kowg msti nak puji yg aku ni mmg RAJEN kan..
aku ni memang terserlah okey ngan sifat yg sgt RAJEN yg amat..
mane2 pegi aku akan tnjukkan muke2 yg begitu RAJEN ni kt sluruh dunia..
ape yg RAJEN sgt nih..??
pendek cite lah kan....urmm.. tape la, nt2 ah aku cite..
how RAJEN am i...
hakhak..

tape2.. kowg2 da x payah nk jeles okey..
;p

sebenanye, 
niat aku balek awl ni sbb 'homeworks, assignments, baju2 kt bakol, jiran2 1 taman, Dato' Ali Rustam, Pengarah KBM' n sume2 lah.. dowg ni rindu betol kat aku dah..
ari2 dowg call n msg ckp soh balek cpt..
so, atas permintaan ramai kan, aku pon balek lah gak ari ni gak..even sok ade lg balance 1 ari mid term leave...
tape, utk kowg, aku sggop bekorban okey...

aku nek bus dari larkin td.. ( terminal bus johor..)
ticket kol 3.30pm.. aku  smpai awl dah td kt bustand tu.. 
tp saje nk amek tcket lambat cket.. sbb gua rase lapo  plak perot ni time tu..

pas settle beli tcket, sempat g aku beli tudung 1, butang tudung pon sempat dpt 5 bijik..( beli okey...tade nye mulia sgt owg tu nk bg..)

pastu trus msuk Dunkin Donut.. ingat nk mkn ringan2 jek..
so, beli la 2 bijik donut n air mineral 1 botol..
total2 = RM 8.15 okey..( mahal betoi..)
better aku g McD siot.. kenyang lg..
ni donut mkn x abes..mknenye pe?? of course lah x sedap kn..
last lah aku g situ..

blablabla, smpai lah aku kt cni around 6.40pm..
kepulangan aku kt umah ni jd tande KETIDAKPERCAYAAN sume dak umah aku.
haha..
masing2 PELIK aku blk awl..
iye dong, sbelom ni aku lah antara owg2 terakhir yg sampai umah..
ni baru 3 owg yg da smpai ni pelik..
ha...tgu lg esok 3 owg lg plak akan smpai..
n tgu lg sowg lg yg akan smp ari senin pg..
cik KHALISA FAHMY..
die ni mmg cipan sket..siot jek balek lmbt..mentang2 ah class senin pg cancel..syok betol ko ea..
tape.. aku mmg JELES..

ni aku plak yg TERKEZUT, sowg dak kecik ni ( cik FIDA JALIL ) tepon aku mlm2 tny kt mane..
juz nk mengutarakan rase SURPRISE die tu kt aku ..
TERKEZUT gak ea ko..?
or ko mmg tengah windu bagai kt sore aku  ni ha..
almaklom lah..cuti 1 week.. windu bagai lah kan !
tape2, kite pon same gak.. windu kt kamooo !
;p

haha..
seyez ni, mmg aku windu pon kt sume housemates aku...

mereka ni lah family aku kt cni..

syg kowg2 sume... !!


                                  ni lah housemate aku.. xcukup sowg..
                                    time ni ade trip kt PTP..

 
                                    after presentation law..
                                  blue n green gitu theme color..hehe..


ni plak roomates aku yg sgt baik okey !




p/s : tnpamu, sape la aku di sini.. cewaaah !


No comments:

Post a Comment