Friday, February 4, 2011

wooott wooott !!

yea ! wooot wooot !!
erkk.. pe yg aku repek kan nih..

sem break ni kan... aku dok umah jek..
n jd anak dara paling begune kt umah u know ...
paling begune camane tu mksod nye ye??

hahaha..
aku sgt rajin tulun mak aku msk kt dapor..
haha..
setelah skian lame telinga membengkak dengarin bebelan beliau..
almaklom lah.. kite2 ni anak dara yg dok nun jaoh ngan mak bapak 
yg dok menyewa uma kt lua utk nimbe ilmu ni, kan sgt rajin uruskan diri sendiri kt umah sewa..
pastu, bile ade pluang yg jarang3 skali dpt utk dok rilex kt kg, harus lah nk jd someone yg PEMALAS kan..
haha..tp bile telinga kian membengkak, accumulated since 3 years ago..
so, aku pon turutin lah ape yg di mahukan beliau tu utk cuti ni..cewahhh !
huhu..

ape yg aku RAJIN sgt nih??
cecite cecite !

gua masak wey kt uma utk hidangan mem besa n brader2 gua..
rajin kan..
pe yg aku msak wey??
cecite cecite.. !

ala..lauk2 bujang jek..
hehe.. xmo lah cite lebeh2..
kite sgn lah..hihi...
ahhhh.... gedik lah ko !

ala..gua masak seyez bising kt dapo..

 " mak, nak letak pe lg ni ? "
 " mak, pastu nk tgu bape lame ni?? "
" mak, tgk ni...jd ke?? "
" mak... ! "
  
haha.. mcm2 kan..
sume kene refer kt mak dulu..
kalo nk independent sgt kt dapo, mmg x jd lauk lah mskan aku..

pas siap je, commentator terbaek..
of course lah mak aku kan..
" sedap ! betambah mak mkn.."
hehe.. sejuk ati eden dgr..
eley.... tp mak tipu kan.. saje la tu puji2..
nk soh aku msk lg la tu sok..
phm da taktik2 koto mak tu..
heheh..
tape2 no worries.. anak mu ni akan msk lg esok ye..
syg makk !!

other commentator...
my brader..
"  ah, ko masak mane penah sedap ! "
buuuwweeeekk !!
sedap kan sebenarnye ko nk ckp..
aku twu...

dowg mmg takan penah nye nk puji lauk2 yg aku msk..
kowg sgn kan....
tape....... aku paham dah............

credit to PA and MA LISA...
sbb aku import recipe dr dowg lah..
mmg terbaek !!


p/s : jgn tertny2 lauk pe yg aku msk.. anngap lah aku da cite kt atas td..
hehee~~


No comments:

Post a Comment