Sunday, April 10, 2011

CHAMPION lagi lah kami !

Congratulations to MEBA-ians !!

Yeayyy !! kami menang lagi..
2 tahun turut2 ktowg menang !! 
actually tadi berlangsungnye majlis penutup Sukan Antara Fakulti kt Stadium..
1st time wey aku join majlis nih.. haha..
naseb bek lah kali ni ktowg join ni x merugikan..
huhu..

dr pagi hingge ke mlm tu aku follow up majlis ni..
at first niatnye nk dtg stadium pagi2 just for shoot for ktowgnye 'drama arab'...
DRAMA ARAB wei... hoho..

seb bek time tu ade football match club ktowg skali.. so dpt lah sumbang2 kan sore utk menyokong mereka2 tu..
naseb x menyebelahi club ktowg pg tu sbb ter-kalah plak ...
boleh eh ter?? haha.. whatever...

pastu tghari blk umah jap smbung blk shoot then ktowg dtg lg ke stadium utk tgk pertandingan cheerdance !! really enjoyed that time..

club ktowg paling besh kot ! alhamdullillah, we won ! hihi..
 sonok tgk dowg dance kt tgh2 padang tu.. even tgh2 panas, tp dowg tetap besemangat ok performed ! tahniah2..

mcm2 pesembahan td aku tgk.. sume besh2.. but, the most best performance of course from our club !! tahniah lg lah !! hikhik..

ptg tu we on the top faculty..
so,  tanak lepaskan peluang utk saksikan majlis penyampaian kemenangan club ktowg, mlm nye penat xpenat, ngantok xngantok dtg gak !!

xsangke ramai plak dtg utk menyokong faculty masing2.. 
memang besh sbb besorak sakan masing2.. hihi...

ade lah a few pics yg aku bole share kan .. jom tgk !!





 
ni lah roomates aku... ;)



 
  ni plak housemates aku.. ;)


         
ni pon kami.. yg tepi2 tu sume ala2 penyebok nak posed gak ! haha..

 yg ni plak....ntah lahh.. bukan niat nak jual gigi actually.. haha...





then.. kami balik with a smile.. :)

No comments:

Post a Comment