Saturday, April 30, 2011

Deja Vu !!

halluuuuuu !!!

windu nye kat blog aku ni ha..
berkurun karat dah blog aku ni...
hihi..

sebonarnye...
quite bz aku kat cni ha..
sbb nye... sbbnye.. sbbnyer..
sbb menjelangnye lah final exam aku utk sem ke 6 ni ha..

so far... dah lepas 2 paper ..
3 more papers to go !! yeahhhh !!
tadi punyer paper memang mcm lah ***************** 
( ape lah yg pjg sgt tu.. haha.. doesn't mean anything okeh ! )

siyez-ly .. paper maf tadi memang betol2 sgt mencabar aku..
mencabar dari sebelom, and semase exam !
yg sebelom exam tu, aku stdy mcm nak nanges coz xpaham pape ..
and rase susah sgt nak masuk dlm kepale..
besa nye dosa aku dulu kan ! dugaan2..
but aku cube gak sbb memang dah tade mase..
ni lah akibat nye study last2 minute and main2 time dlm kelas..
one more sem lg kalo nak brubah,.. huhuhu.. 
insyaAllah.. ;)

tapi mmg plg mencabar lah bagi aku time study maf tu..
okeh2.. maf ni sebenarnye Financial Market..

pastu semase nak jawab exam pon, mmg lah sgt2 mencabar...
all the qs aku tibai jek jawab ! huhu..
pelajar yg bagus .. at least aku x biarkan jwpn aku kosong kan.. 
kalo aku lulus je pon memang aku syukur sgt2 wei.. amin !

jap2.. pe kaitan nye ngan deja vu aku yang kat atas tu ha??

ok2.. actually aku tanak lah cerita dgn details nye..
just for luah kan pe yg aku rase je..

its actually happened same as 6 months ago...
sedeh lah,..
mmg ia nye bermula dari aku...
sbb aku yang xpandai control diri..
tapi selalunye aku akan betolkan blk pe yg slh...

time2 sibuk2 exam camni mmg prasaan mcm tah pape..
tp mmg aku saket hati sebenarnye...
ia nye terjadi kat orang2 yang same..
and with the same reasons for me why its still occur..
huhu.. 
but i love both of you actually..
we've been together for more than 4 years kan..
klakar kalo di ingat2 blk 6 months ago punyer cite tu..
malu i u know.. hihi..

dah.. dah.. don't emo2..
now, jom kite berdekah2 tgk maharaja lawak si sepah ni...
memang lawak gile !




haha.. lawak gile kan !







No comments:

Post a Comment