Wednesday, August 10, 2011

I am in love. . !!

Salam semua !!
Selamat berpuase . . hope puase yang ke10 ni lagi diberkati . . . amin !


wah, entry macam bagus sangat je kan ! hahaha. . 
ni semua berlaku begitu pantas. perasaan tu datang dengan tiba2 . .cewahh ! 


nak kene cerita ke How I Meet My Love tu ?? tak payah kot ! 
aku tanak canang2 . .hahahaha . . macam bagus sgt je kan aku ni ! hohoho . 


Walaupun ade sorang kawan fb aku ni benci sangat ngan dia, tapi aku ttp suka dia. 
hape dia ingat die benci sangat kat budak tu, orang akan suka kau ?? Mintak Maap lah eh .
orang lagi meluat kot ngan kau ! espcially aku . grrr . . 


Ce citer ngan sape aku dok in love sangat ni . .
heeee ..  iteww malu lah !! 
ok2. . korang penah dengar tak lagu CINTA MUKA BUKU??
alaaa... Najwa Latif yang nyanyi. .ye.. dia budak baru. .
best weehh . . ce korang dengar ! 






aku ni memang outdated sikit pasal lagu2 baru ni. sebabnya lagu ni lama dah . 
almaklom la.. baru nak kenal music ! hahaha.. 


Senanya aku in love ngan lagu2 budak ni lah . . .
bestt .. dia dikenali ngan Gadis Youtube tau.
sebabnya dia akan publish videos yang dia nyanyi tu kat youtube.
walaupon dia nyanyi lagu orang, tapi aku impress kat dia !
16 tahun baru kot . tapi mak aih. terer kot men guitar !!
best je dengar dia nyanyi men guitar tu. .


meh aku share eh ..
enjoy the songs ! 


Aishiteru :



Price tag :




 Grenade :


insyaAllah : 


my fav song woo !
Talking To The Moon :




dah2 eh . .for more songs, do search kat You tube eh ! Besttttttttt . . tak rugi punyer !
 :)







No comments:

Post a Comment