Tuesday, August 16, 2011

Macam tu lah . . . .

Salam readers !! 
dah selesai teraweh suma ?? bagi yang dah tu, alhamdulillah . .
bagi yang tak buat tu, ada masa lgi. .sok bole buat. rugi tau tak buat.
bagi yang wat 8 rakaat tu macam aku ni, pon alhamdulillah jugak ! hehehe ..

Alhamdulillah, atas kudrat Ilahi, selesai jugak lah puasa kita yang ke 16 ni. . cewahh !
so, lagi 14 hari lagi nak raya ! yabedabeduuuuuu !! hikhik. .

aku ada satu rahsia yang nk dibocorkan ni. . . haaaaa . . .jeng jeng jeng. . . 
dikala aku sibuk sangat kat  opis kan lately ni. .so, ngular lebih lah kan ! 
kerja aku ber-blogwalking jelah. . sonok tau kdang2 . .hahaha . .
so, kebanyakan blog orang yang aku bace, sume cantek2 tau ! cantik orangnya tu iye jugak.
tapi, cantek blog nyeeee !!
aku teringin sangat nak ada blog cantek2, comel2 macam tu.. 
tapi, almoklom lah. .nenek ni tak bape nak celik sangat bab2 IT ni . .so, blog nenek pon tak secelik mana. .
cemane eh nak buat? 
kalo lah ada orang yang baik hati, mulia ati, nak tmbah kan pahala di bulan Ramadhan yg mulia ni kan.
buat kn lah untuk nenek . . .nenek nak yang macam cucu2 punyer blog yang santek2 tu . .uhuhuhuh . .

Hohoohoho !! bajet kau ni artis ? pelakon top ? nak suruh2 orang buatkan ! Mimpi lah. . .
urm . . .Tu lah . nenek ni student jek . tu pon tak abes blaja lagi . huhuh . .
tunggu nenek dapat boipren artis, footballer or pelakon pupulah lah baru ada yang nak tlong nenek ni kan. . hohoho.  .yang ni lagi lah mimpi !! haha.. 

klah . . . jom sambung men game ! wehuuuuu !!



No comments:

Post a Comment