Friday, November 25, 2011

Entri yang panjang .

ASSALAMUAILAIKUM !


haaa... harini aku rase nak cerita segala benda ! segala benda yang terjadik kat dalam idop aku around this week. standby2 lah korang menguap2 bace belog aku ni sambil peluk bantal ye ! hihihi !!

first and foremost, aku nak buat pengakuan BERANI MATI yang aku ade tipu beberapa pihak dalam minggu ni ! choy ! hahahah!! # tipu sunat jer tapi nye.. hihihihi !! tapi tu semua untuk kebaikan aku ! # silalah jengkelkan diri anda terhadap aku ! Hahaha ! dan aku TAK KAN buat pengakuan BERANI MATI aku untuk beritahu korang ape yang aku tipukan. sape yang ditipu , bende apa yang aku tipukan dan yang menipu dah tentunye AKU !! hekhekhek . :D

disebalik kes tipu menipu ni.. aku ade beberapa cerita yang agak best untuk di-sharekan.
jeng jeng jeng ~~

1. GUA NAK ABES PRAKTIKAL BEB !
   mane tak best weh . setelah kian lama menunggu, finally. dpt jugak aku abeskan praktikal aku ni dengan JAYANYA ! hahahaha ! lagi 2 ari keje jer lagi... counting the days ! hikhikhik... tapi, keje belum siap lagi... :(
takpe, lagi 2 ari aku akan bertungkus lumus settle kan tu semua eh ! don't worry ye akak2 ! ;)

2.AKU DAPAT KERJA BARU !
 Yeehaaa !! start 1hb ni aku kerja ! gila kau 30hb abes praktikal then 1hb terus lari ke jb kerja pulak..
penat tak penat mak nak nanti ! tape, untuk mencari rejeki, mak sanggup nak ! hehehe !!
tak sangka dapat plak aku kije kan. ALHAMDULILLAH~ thanks kat cousin aku jugak yang recommendkan kat aku.. # rahsia kite2 je okeh ! hikhik... So pasni aku bergelar account clerk ! hihihi.. excited gitu mak tau ! mak gune SPM je. Clerk pon clerk lah. Mak Okey Jer ! hihihihi !!

3. COUSIN AKU DAH KAWEN ! AKU BILE LAGI ? hihihihi !
 okeh, highlight yang agak miang plus gedix plus ngengade disitu ye ! hekhekhek .
last 11.11.11, waktu 11 lebeh pagi, terselamatlah majlis akad nikahnya kazen aku yang terSAYANG ke ni .. hihihi.. # eh.. ni cerita lama. bukan dalam event minggu ni pon.. ahhh...korang bace jelah !
line kat kg aku lambat la.. nak upload picture kazen aku yang HOT gila masa tu tak dpt ah... tape, korang bayangkan muke jasmin hamid, korang dpt imagine dia macammane on that time. most people yang dtg cakap mcamtu tau... SELAMAT PENGANTIN BARU.. UKI & SALWA ! untong ah kazen aku dpt husband yang gila2 ! erkk ! and untung jugak ko dapat PENGAPIT yang CUTE macam aku ni kan ! lalalalaala~~

4. AKU DATING LAGI SEMALAM ! lalalalalaa ~~
 choy ! benda macam ni pon nak cerita ke ? eh. bia lah. aku ni jenjarang dpt kua ala2 dating tau ! hahahaha !!
ala.. dating tak sampai 1 jam pon. highlight nak lebeh kan. and again, EH, BIA LA ! # sila jeling aku !!
tah hape mood abe yang CUTE tu nak hantar aku balik kerja.. maybe, sebab dia tawu aku da nak abes praktikal kan. so nanti dah susah nak jumpa ini aweks CUN ni berlegar2 around situ kan ! choy ! gua tak mencapup okeh ! then balik2 jer semalam,  aku soh encik Abe ni jangan stop depan umah, tak payah turun salam mak aku. terus reverse je.. and aku tak tahu lah pulak mak aku ade kat depan umah time tu.. so aku masuk2 umah jer mak aku tanya. sape tu ? mana kawan jila yang perempuan tu ? laki tu kan ? dalam hati aku,  mana satu aku nak jawab ni ? jawapan terbaik, ' yela.. laki.. takan tak bole kawan ngan laki kot ..'
and soalan terbaik dari mak aku, ' PAKWE BARU KE ?'    haaa... tu yang aku malas nak kua2 ngan laki amek anta kat umah ni.. seb bek aku bukan dari jenis yang suke kuo ngan mane2 laki. suma nanti mak aku cakap tu BOIPREN aku ! and jawapan aku mase tu .. ' banyak lah'  terussss masuk bilik.. # shy2 cat on that time ! hahaha !!

5. YEA,,,,ABES DAH !!
dari tadi ternguap2 kan korang! yela2.. nak abes dah ni.. hehehe !! sok cuti. yeah ! ahad pon cuti . yeah2 ! and isnin pon cuti !. yeah3 !!

' SALAM MAAL HIJRAH ! ;) '

No comments:

Post a Comment