Sunday, December 11, 2011

G**** !

ASSALAMUALAIKUM.....


Aku stress ! stress ! Stress !!
baru seminggu je kot aku kat jb....
nape bila aku balik kg je masing2 cakap aku dah berisi ni ???
ketara sgt eh aku yang minggu lepas dengan aku yang minggu ni ?


ape yang aku buat eh kat jb tu ?
keje je kot. tido pon tido malam jek. tak terlebih tido pon .
aku wat keje pon penat macam wat keje piling !
so apa yang dah wat aku jadi tekembang sgt nih ?
confuse jap !


segan nak upload pic terbaru. hihiihi !!
padahal aku dulu sibuk kot nak nk gemok sikit.
so skg bila dah gemok, nak complaint nak kurus blk plak..
confuse lagi ! hihihihi !!


bila dorang tego aku gemok, aku hanya mampu tergelak jek .
dalam hati remuk habes ni.. kahkahkah !!


tak bole control lah selera makan aku skrg.
jajan2 pon sekarang aku bedal jek kot. coklat2 pon sama !
padahal dulu aku nak tengok jajan2 ngan coklat ngan ice cream pon jeling2 jek dulu.
tapi sekarang tengok makanan2 tu lama kemain siap telan air liur lagi. choy !
maybe tu faktor nye kot ! 
waduh2...parah dah ni...............


# kecoh gila kan aku ni... !! lalalaalala~~~ :P

No comments:

Post a Comment