Thursday, December 15, 2011

i am shocked !

Salam.....

tak habes2 dengan shock aku ni kan..
ehh.. bese ah.. baru nak nampak dunia.. hihihihi !!

aku nak cite sal colleagues aku la.. ape lagik kan....
harini aku penat sikit bekerja . sebab aku kena tolong2 *tolong ke ? angkat barang untuk berhijrah....
berhijrah dari dalam bilik ke luar jek.. hekhek..
so, here apa yang wat aku shock sgt ni sebab......
aku yang kena pindah dulu. but barang2 aku suma senior2 aku yang tolong angkatkan !
wah ! baik betol kan. dorang yang bukak kn segala wire kat cpu aku tu..
dorang yang pasangkan balik..
dorang yang payah2 pikir cmane nak susun2 barang kat atas meja aku...
memang baik tau ! 
aku just tolong sikit2 jer.. angkat benda yang ringan2...jer.. hehehe....

aku solute kat dorang. even aku sorang je melayu. tapi dorang tetap baik ngan aku..
tu yang best tu....
lepas tu...lunch jer dorang tgu aku rehat. nak makan sama2..
kat tmpt aku yang chinese rehat kol 12.30...aku kol 12.45..
so dorang tgu aku rehat... slalu aku makan beli tapau makan sorang2 je tau kat office...
tapi hari ni aku makan ngan dorang.. hihihi..

time kat kedai makan, Ms. Goo ( Aku nyer senior la.. Account Exec ) amek kan pinggan aku, cedok kan nasi untuk aku.. wah.... baik kan... maybe dia memang jenis yang baik kot kan.. glad sgt dapat senior yang baik mcm tu..... :))) *slalu aku buat utk bangsa sejenis jek. hihihi...

lagi satu, setiap kali aku rehat, pas makan2 aku akan take time sikit on9 dulu baru aku pegi semayang tau.
tapi dorang ni tiap2 hari akan remind aku cakap.. " jila ha.. you tak pergi semayang ke ?" " eh jila... you sudah semayang meyh ? " , " eh. sudah pukul berapa ni. sempat tak you nak pegi semayang? ".. see ! 
aku plak yang segan.. hihi...

syukur sangat2 bila aku dpt kerja kat situ dan diketemukan dengan colleagues yang baik hati...
takde pic nak share kat korang la.. segan plak aku nak snap2 pic kat office tu .  hp pon cikai jek. 
nanti la.. if de mase aku share ah jugak kat korang environment kat office aku tu..

ha.... benda best yang aku dpt bila dah kena pindah meja di luar is,,,,dekat ngan pantry.. depan mata beb !! so pasni tanpa segan silu lah aku akan melantak segala hidangan yang ada kat pantry tu... hihiihihi~~~ 
:))
 






No comments:

Post a Comment