Sunday, January 1, 2012

Bye 2011.. Hi 2012 !

Assalamualaikum semuaaa !

Wah ! lama nya aku menyendiri kan !
bawak diri la konon... alo tomey tomey .. bawak diri lah pulok . :P
tadela.. bz bebeno la... on9 pon kejap2 jek.

Eh eh. dah tahun baru dah kan . welcome 2012.... be nice for me ya ! :))
2011 plak, no worries.. too much memories we had actually. always be in my mind. :))

Peh.. now i am 23 lah pulak ! apa niiii......
umur dah up lagi setahun !
huiiii.. takot sey ...
takot bila orang tanya bila nak kawen ! kahkahkah !!!

Hmm.. 2012 ni.. benda yang aku tunggu is nak grad !!!!
insyaAllah kalo tade aral yang melintang, bulan 8 ni aku dah abes belajar....
fuhhh ... nak rase lega dah.. tpi belom lagi.. one more semester i have to fight2 !!
risau lah aku.... mcamna eh aku nak belajar nnt..
dengan masalah memori yang aku hadapi sekarang ni,.,
sik lupe jelaaaa.........
mesti stress gila aku nnt time exam .
da la semua subject membaca .. hadoi..payah2...
macam nenek2 dah aku skrg ni.... :D

hmmmmm... before aku end up entry ni... aku nak btau yang aku tade wishlist for this new year..
i am just following the flow... senang kan .  :))

k.. babaiii.............

:))

No comments:

Post a Comment