Wednesday, January 18, 2012

Hidup ni perlukan kesabaran

Orang atas zaman sekarang ni memang dah patern bila dah buat salah then blame kan orang bawahan  eh ?
choy ! 

Sakit hati macam nak mati weh !
Grrr..
The best way i have to do is. SABAR.
tu je yang aku bleh cakap.

Hmmm... no wonder lah why orang sik benti jek .
serious aku dah memahami isi hati dorang sepanjang dorang keje situ yang paling lama tahan 4 bulan !
dengan ada office politic problem nye lagi.. haih,,,
macam2 ah kan... 
tape2, jadikan ia satu pengalaman....
at least nanti bila aku dah abes blaja dapat kerja bila benda macam ni berlaku lagi, aku bole senyum jek tak menggelabah kan. 
pehh.. positive thinking betol nih ! kekekeke...

Then tengah2 rehat, one of my colleague ask me .
 " zila, you bagus meyh tak menangis pun lepas kena marah ? if i yang kena macam tadi memang i dah nangis da.. "
then aku tersentak pelik . dalam ati aku cakap. " A'ah erk. aku kememeh kot. asal aku tadi tak menangis erk ? " 
dah lepas tu air mata aku baru nak bergenang. LAMBAT betul feeeling aku ni. lepas 1 jam kena marah, baru nak sedih. hahahaha ! pelik2 jelah aku ni kan. 

Tak sabar weh nak benti kerjaaaa !!!! 


No comments:

Post a Comment