Monday, April 9, 2012

Futsal ? Makannyaaa..

Assalamualaikum !!


Nak pegi spa boleh tak ?
1 bdan ni sakit. gara2 futsal semalam la ni..
mula2 macam tak sakit sangat pas main tu.
but, after 1 night.. makannya... atas bawah sakit.
nak gerak pon macam org yang tgh pantang daaa...


tapi takpe. gua happy.
sebab berbaloi jugak ah dapat no 4. hihi
congrat3... eh. tenkiu3... ;p


game futsal terakhir aku kat melaka ni..
huhu..well.. orang dah last sem.. hihi...
tapi game kali ni best la..
sebab nye, game2 sebelum ni aku slalu jadik keeper jek. *sila jgn gelak okay.
tapi this time, aku jadi striker, kdg2 defender, and dapat rase skali jadik keeper time kne penalty . 
perh..seriau mase tu. haha !
and aku jugak diberi kepercayaan utk bagi tendangan utk penalty..
peh. xlepas. keeper dorang time tu mmg terer gile. *padahal aku yg tendang tak kuat ! kahkahkah !






k la.. tatapan untuk menyuci  mata anda sekalian :


team name ktorang kali ni ' Untong laa Part 8' hihi..

k la...
gud night ! 



No comments:

Post a Comment