Wednesday, November 28, 2012

officially graduated :)

daripada kecik, aku tak penah merasa perasaan ber-konvo tau.
time tadika dulu pon takde. aku pon tak tahu nape takde dulu tu.
but, ni la pestime aku merasa konvo.
sangat sedih.
terharu.
dan time ni jugak aku rasa aku sayang sangat kat mak aku..
sayang sangat2.
sampai mengalir air mata aku.

satu jek yang aku nak cite.
lepas aku kua dewan, aku carik mana mak abah aku.
tapi dapat jumpa abah jek. 
mak ilang. aduh. seriyes aku risau. sebab kat situ dah la ramai orang.
mak plak tak pegang henpon.
cari punyer cari aku nampak dari jaoh die datang selit-selit orang nak bagi aku sejambak bunga.
wah ! sangat terharu !
comel sangat aku tengok mak time tu bawak bunga.
rupa-rupanye dia hilang g beli bunga rupa nye.
sedih sangat.

mak, 
jila janji jila akan balas sume jasa mak okay.
dun wori. harap bersabar.
i love you. 

enjoys pictures below.







No comments:

Post a Comment