Wednesday, April 10, 2013

Love my job!

Assalamualaikum!

huh.......
lama seh tak update..
rindu serindu-rindu nye! heheeheh!

currently, i am so busy. busy. busy.
tak sangka dalam on-job-training ni pon payah jugak.
assignment. report. presentation. waaaaaaaaaaaaaa...
macam time study dulu2 plak.
even di mata orang aku nampak macam minah kilang,
 tp aku betul2 bangga dengan job aku !
sebab ape aku cakap mcm minah kilang? sebab start from operator, until manager suma pakai baju sepesen. hehehe..
eh, tp baju aku cantek okay! kemeja lagik tau..
hehe.



so far kje ok la.. tgh training lagik kan..
pelan-pelan kayuh..
tapi aku banyak kena deal dengan owg laki laa....
aish,,, segan betul.
dah ler aku ni pmalu! *sangat!
kena slalu turun production plak tu. huh.
tape.. pengalaman tu. kan!


mcm biase, stiap tmpt baru aku masuk, aku akan demam.
sesema! idung melecet!!! sodeh!!
 kla klah!
saje je nak update blog. nothing cite besh pon.
kekeke!


dah2.. gud nite!
love you!

No comments:

Post a Comment