Tuesday, May 3, 2011

4 years ago...

tadi kan....


mase syok2 study FAR (account) utk paper next week, ( aik, rajin nye study awal2.. sbb pasni da tade gap actually.. haha..)
ok2... sambung balik...


tgh2 syok study, masing2 dgn earphones masing2 dengar lagu...
tetibe sorang roomate aku ni wat aksi terkejot..
( dia mmg suke mcm tu... ) identity di rahsiakan.. :)
dia ckp..


'eh ! lagu ida bagi kat chong ! '


kitowang ni yang konon2 nye khusyuk study ni pon terkejot ah dgn word 'eh' dia tu ha...
bende tu yang dia nak sampaikan senanye.. ish2..


penah dengar tak lagu Hari Bersamanya.. shiela 0n 7 nyanyi tu ha..
besh lagu tu.. suke dengar...tu lah lagunyer.. 
kowang pon ckap.. oooooooo...
pastu aku pon cpt2lah nak dengar gak...
tup2, pas abes lagu tu, kuo plak aku lagu sejarah2 cinta aku time dolu2...
hihi.. nak jugak ... haha,,,
ala.. lagu ni memang femes time dulu2..
hehe.. segan plak nak cito.. hikhik..


ni cite 4 tahun lepas lah... 
mase tu aku form 5.. mude agi.. hehe..


penah dengar kan lagu Dealova?? Once nyanyi tu ha.......
memang hot lah lagu ni dolu...
kalo bole sume couple yang ngah hot2 cintan sume nak pakai lagu ni lah kan..
cewah2.... tanak ngaku pulak.. betol kan... hihi... 
tape2, aku pon same gak ! hikhik.. nak jugak lah kan ! 


siap phone no aku dulu pon x-bf aku letak name 'Dealove' kat phone dia !
pheeewwiiittttt !!!
hahaha...
malu sat... hikhik..
haha.. klakar kan ! 


ala.. kowang pon mesti penah gak kan bf2 beserta gf2 kowang letak name yang ala2 suuuwiit camtu gak kan...
contohnye mcm ' darling, sayang, hubby, baby, mama, papa, honey, abang, adik, kakak lah.. and macam2 lagi lah kan ! 
mesti lah kita nak bagi special name sikit utk kekasih hati kan ! paham dahhhh.... hehe..


ada skali tu x-bf aku penah letak name aku ' Queen Latifah' !! 
OMG !! korang kenal tak sape orang ni???
name cantek dah ade queen2.. tapi mak aih...
tengok nih !!!









ade ke patot !! ok, tengok yang ayu ciket jom..




wooooo !!! hahaha...
awak memang pelawok lah !


pastu aku terpikir sat, eerrrkk... 
aku gemok eh dolu2?? tak kot !
cubby kat pipi tu iye..

aku gelap sangat ke dolu??
tak kot !! 
compare kan cepat ngan pic aku kat tepi blog ni !!!

ha.... tak same kan.... 
tak tawu lah kalo kat mate die aku macam ni....
huwaaaaaaaaaaaaaa !! awak jahat !!!
tape, naseb bek we're no longer together.. 
kalo tak........... ( nak wat ape tah tak tawu.. hehe )


ok2.. back to the song..
tadi dengar balik lagu nye.. besh! its a pretty song! 

yom dengar lagi..
zasssss.....




:) :) :) 4 years ago..

No comments:

Post a Comment