Thursday, July 21, 2011

Buta dah ?




wa...... banyak nye duit !
kaye nye... duit raya dah dapat !!

sila jangan percaya dengan statement di atas. :P

penah dengar tak orang tak de kerja, then ujung2 bulan jek tgk account dah ada duit masuk??
massyyyyyyuuukk oh !
it's called " MAKAN GAJI BUTA"

That's what i am doing now.. :(
tapi saya bukan sengaja.....
saya tak bersalah encik !
saya tak salah !
Mak Abah tulun den !

stop ! stop ! Serious bole?

eheeeemmm !

maybe ada orang suka bila kerja tade, tapi income still msuk every month kan !
msuk opis 8.30..chit chatting.. on9..pesbuking..mkan... tido...then 5.30 balik..
macam best kan??

tapi AKU TAK SUKAAAAAAAAAAAA !!!
Aisehman !! apa nak buat eh macam ni..
macam orang B**** kot kenkadang kat opis ni haaa...
tak syookkk oh !


Apelah yang aku nak letakkan kat log book report aku ni...
hmmmmmmmm....


:(



No comments:

Post a Comment