Thursday, July 7, 2011

Smile ! =)

Assalamualaikum kawan2.. :)

cewaahhhh ! awal2 aku da smile.. kemain happy lah konon nak tunjukkan ni..
hikhikhik...

actually memang happy pon ! happy sebab mengenangkan last 2 days.
5th ofJuly !! 
haha.. hamboi.. kemain besaq nak highlite kan ! hahahaha..
ce-kalau korang tengok balik buku sejarah form 4 or form 5 time sek menengah dulu.
apa yang buku tu cuba ceritakan sejarah masa 5 july ni..
aku pon tak ingat ade ke tak actually. sebab sejarah aku selalu nya failed sikit ! hohoho..
apa tak nya, sejarah kot ! tido aje lah kat class.. 
lagi satu, memang kelemahan aku kalo bab2 membace ni.. shhhhh... tak mo kecoh2 .. :)
akan tetapi.. cewaahh ayat !
ehem ! tapi, se-tido2 aku kat class, yang aku tahu lah kan. tak de pon dalam  buku sejarah tu yang cite any peristiwa happened on that date !


haaa..tapi, kalo korang g tgk list name kat Jabatan Pendaftaran Negara, on that date, salah satu nama ade kuar name aku ! i was born on 5th of july 1989 !!!!!! heheheehe...
lah, memang aku nak cita pasal birthday aku pon senanya.. hihi.. :)

there was no celebration pon ari tu.. 
i had a lot of wishes from my friends and family ! itu pon dah cukup bahgia dah.. hehe
thanks korang ~~ lebiu much2 lah ! hikhik..

kalo cite pasal birthday, tak lari gak cerita pasal kek and hadiah right??
tade kek mane pon. tapi, aku dapat hadiah ! hehe.
aku tak berharap pon senanya hadiah2 ni. and tak expect pon nak dapat.
kan den dah besaq. tak perlulah adiah2.. tapi kalo orang nak bg, eh..memang den alu2 kan ! hikhik.. :P


aku dapat brooch tudung from my officemate. tika .. thanks dear ! 
aku pon dapat coklat from my brother . jerin. thanks abg ! erkk.. tak penah2 panggil ko abg..haha..
aku dapat special birthday card from my buddy. shasha ! thanks .. ! 
yang buatkan card tu special sebab dia wat sendiri kad tu tau. tampal sna sini bg kad tu nampak sgt2 cantek ! ada lup2 lagi.. hehehe.. really love it !!! :)
ha.... the best hadiah yang aku dapat was.. a birthday song from a group of kids from SSBP ! ( Sek Sukan Bandar Penawar )
sangat2 sweet kot !! suka gila aku. tak pernah kot ade orang bg surprise camtu kat aku.. hehe...even tu macam biase je bagi korang, tapi bagi aku  it's really special ! excited betol.. hikhik..

ada sorang kawan aku ni.. pernah menjadi kekasih ati dolu2 actually..hihihi.. called aku malam tu.
masa tu dia tak ingat pon birthday aku time tu.
call saje2 katenya..
dia ni, slalunya kalo called aku, tak pernah tak nyanyi.
nanti kalo terdiam sat, mesti lah dia nyanyi..
tapi time tu aku ckp lah..
' pe kata Khai nyanyi lagu birthday kat dila '
then, dia ckp. ' eh. bday dila eh ? '
aku pon,  ' ha..yela.. cepat ah.. '
dia tak caya, tanya lagi.. ' betol ke ni?? '
' yelahhhhhhh... cepat2.. ' aku cakap..
dia pon ckp ' kejap2 eh..'
aku pon tnggu lah kejap dia tu..
dalam hati aku, ' eleh.. nak amek lagu kat hp la tu. nak wat mining. ' huhu..
tetibe dia ckp lg, ' jap tau '
tertunggu gak aku time tu...
tetibe kan.. ada sore dak2 kecik nyanyi kan lagu bday kat aku..
tersenyum aku pastu.. dalam hati aku ckap.. ' mana lah dia record lagu ni.. '
tapi, time da sampai part happy birthday to Kak Dila....happy birthday to youuuuu....
 omg ! it's live lah !
lagi lah aku suke.. ! hahaha..
lagi pon kebetulan time tu dia ngah train budak2 tu malam tu. tu yang sempat soh budak2 tu nyanyikan untuk aku tu...
hehehe.. thanks.. thanks.. and thanks... :) 

hmmmm... dah 22 yrs old dah aku kan. dah jadi wanita dah.. hoho..
ramai yg wish ckp aku dah tua. aku tak kesah pon. walaupon umur kian bertambah, tapi jiwa tetap mude gitu  ! hahaha...

nak wish untuk diri sendiri lah..

" hope , sgala impian aku tercapai.. 
hope, aku and family happy slalu diiringi kemurahan rezeki dari-Nya..
hope, aku menjadi anak yang solehah utk parents aku..
and hope aku diketemukan jodoh yang baik2" Amin !!
.. hihi..
umur dah 22, kene lah pk pasal kawen jugak kan.. hahaha.. :P

k lah kawan2.. malam ni malam jumaat. so, kene tido awal ! :P
Good night ! :)











 

No comments:

Post a Comment