Sunday, July 24, 2011

Se-sempit ah !

Salam Awak.. awak.. awak.. awak.. awak..dan semua2 lah ! :)


1 story yang aku interested sangat nak share ngan korang tau !
even ianya akan memalukan diri sendirik.
tape, untuk korang, aku nak cite jugak ! hehe..


ehhheemmm !!
cam ni.. aku ni ada problem setiap malam tau.
yang mana aku akan duduk termenung depan almari baju.
 bukan apa tau. fikir kan baju apa aku nak pakai gi kerja utk esoknya..
macam baju banyak sgt je kan.
tade la..bila da ada baju yang bekenan nak pakai, tetibe tudung plak tak match ngan baju.
dan sebaliknya lah. ni lah lumrah hidup masalah PEREMPUAN .. kan ??

Tengah2 termenung tu, segala baju lama akan kuar. then test2..
haritu aku try lah 1 baju kebaya ni. saje try2. tu baju raya last 2 years tau.
pakai2 bajunya ok lagi..muat2..  sedap betul hati kan.
tapi tang kain tu.. haihhh..
tengah pakai ni. tang sampai ke peha tu tersangkut plak. oh mak aih.
dalam hati aku.. ' eh. zip ni x bukak abes ni.. '
aku pon dok try bukak2 zip kain tu.
' eh...apa ni... zip da abes bukak ah..'
hadoiiiiiiiiiiii... kembang sangat ke dah aku ni....
risou seh...
berat aku mmg dah cecah 50kg ++ dah..
gila ah. 9 bulan aku kat umah mmg kembang lah aku sana sini eh..

yang tu bole trima lagi.
yang makin wat aku risau bila siang tadi.
nak kua pakai jeans.
susah nak zip plak.. hadoiiiii..betambah2 ah stress aku camni..
tambah2 jeans yang paling aku sayang ! dari form 5 kot jeans tu. betahan smpai skg!
tapi kan.. dah rosak da. tekoyak plak tang tengah2 tu. camana bole koyak tak tahu lah.
aku jalan and duduk mana2 sopan kot !!
haihh.. 


macam2 kan. ! pas ni nak control lah makan.
bukan apa tau. aku ni cepat betol tergoda ngan makanan2 ni.
tambah2 officemate suma kerja nya sik nak makan jek. 
aku pon terjoin plak dah tau !
apa pon tak bole lah cam ni !




BYe lah jom. ngantok plak.. ehehe..
gud nite semua !
:)

No comments:

Post a Comment