Saturday, October 29, 2011

Glory Man U Glory ~ Hobin Jang Hobin ~

Hi uollz ! 
 
seperti yang sedia maklom. arini macam2 game best ade .
Man U vs Everton ( Man u lah menang~~ hekhek )
Chelsea vs Arsenal ( ehem2! Arsenal menang eh ~~ )
Man C vs Wolves ( ermm . .tak tahu g sape menang . )
and most popular match ;
Terengganu vs Negeri 9 ( Hobin Jang Hobin ! #frust senanye )

aku pelik dengan diri aku sebenarnya. 
pesal tah tetibe tak tentu pasal aku bole sokong ganu plak tah ! siyez. tak penah kot .
selalu aku memang sokong n9 lah . sokong org kg lah katekan . hihii ~
tapi tah hape aku mimpi tah malam tadi tetibe jer nk pegi pantai timur plak . haish . pelik2 .1 umah aku semua sokong n9 . aku jek tak tentu pasal sokong ganu . abg2 aku pon pelik dah . hahaha !
Sharbinee jaga macam haram ! kene rasuah ni ~~ hahahaa !

pape pon congratulation lah pade yang menang tu !

#mood : tengah sentap ngan  someone . kata nak dating! tipuuuu ! :(

No comments:

Post a Comment