Tuesday, October 25, 2011

Ramli oh Ramli !





haih . ingat Man U ingat Ramli . 
hatoiyaiiiii . . bukan niat nak perlekehkan tau iklan tu . tapi tu semua tak mustahil kan utk player M'sia masuk2 club2 international ni macam Manchester United ni kan .

tapikan. apa yang wat aku nak berdekah2 menangis bila cita sal Ramli ni pasal game yang lepas ni lah . hadoii.


choiiiiiiii .

bukan aku jek, tapi semua Fan Man U kot frust nak mati bila tengok Man U kena masak dengan Man C .
tapi biasa la.. adat perlawanan . Maybe takde luck dorang for this time kan . tape, bagi chance kat yang lain2 plak . * sedapkan ati . erk !  So now MAn U kat 2nd ranking. followed by Chelsea ! <----- Booooo !! hahahaha !!

Walaupon aku tak tengok match last time tu, tapi aku sentiasa di update2 kan oleh member2 aku. 
pas abes je game, masing2 kutuk gila Man U ni . nak2 penyokong2 tegar Man C lah . dan juga fans tegar Chelsea, Liverpool bagai suma tu ! AAK ! 

Pastu soknya bace2 comment budak2 ni kat facebook macam choi lah ! lawak nak mampos . salah satunyer pasal ramli lah ! tu yang wat aku berdekah2 menangis tu . hakhakhak !

ada yang cakap Man U kalah sebab Alex tu tak turunkan Ramli lah .
ada yang cakap sebab Ramli masuk la. .
pastu siap wat dialog :
            Ramli : ayah, ramli dapat score 1bijik.
            Ayah : anak jiran sebelah score 6 bijik ramli .
hahaha ! gila sengal masing2 kan.

Sokeh Man U. kalah menang, lu tetap kat ati wa . bye !




No comments:

Post a Comment