Thursday, October 27, 2011

MAstermind~

Salam semua. . . .

Ha.. This time entry memang cocok dah ngan benda yang aku nak story ni. Hehehe. .
Kalo citer pasal master mind utk celebrate birthday orang, mesti awal2 lagi dah kua 2 tanduk kat atas kpale aku ni tau  !
Macam2 idea jahat akan kua dr ilham aku ni ha.
Ha… ye weh .
Aku ni nak kate nakal tu tak lah .yeke ?? No comment . Tanya ah member2 aku sendiri betapa BAIK nya aku bila bersama kawan2 tersayang. Ye. Aku baik. # masuk bakul angkat sendiri kan. Ahaks !
So bab3 nak kene kan birthday boy or girl, aku punyer idea lah ! Hihihihi. .
So far apa yang aku buat tak kejam mane pon eh.
Stakat tepung, telur, bdan basah kuyup je yang aku penah buat. Ha. Baik kan aku.
Well .hihihi .

Tapi kan weh. Ari tu akak2 opis nak celebrate birthday boss . Then tanya lah nak wat ape nye.
Erkkk ! BOSS kak? Mintak maap awal2 .utk boss, aku buang title master mind tu jauh2.
Gila kau nak kene kan boss ! Utk formal plak tu . Kalo bagi tang yang dengki mendengki tu bole lah pass kat aku. Ni utk boss. 1 idea pon aku tak kua kan. Join je bole lah .

So plan nye simple2 je. Mkan2 pon utk dak2 opis je. Surprise mane pon tak lah. Tapi menjadi jugak ah.
Mula2 beli hadiah dulu. .. Tadaaaaaaa !!





Intipati nya rahsia !  Hehe. .

Then . Pas present . . . . . .



Comel kan. Ini hasil pilihan hati aku ngan ika. .  :)
Ulangtahun yang ke bape tu pon rahsieeeeee .. .   . ;p

Then after we sang the birthday song,  cik nah pon macam surprise je kan .
Tapi macam sedih la aku tgk dia time tu .
Dala semalam kaki dia bengkak tersepak something.
Dah dia susah gila nak jalan.
Dari cerita yang aku dengar dr akak2 opis aku, cik nah tu walau sakit mane pon dia tetap tak tunjukkan rase sakit dia tu .still bole survive . Bejalan sana sini jumpa client, amek anak2 balik sek and masak2 kat umah . She's a good wife, mum and boss actually .
Proud of you cik nah ! :)
Lagi satu cik nah suke amek gambor. See!










 Tapi kan. Disebalik senyuman dia tu still nampak kan dia tengah tahan sakit tu . :(





K dah. Aku yang the sepet one kat situ .

# selamat ulangtahun cik nah . Semoga hidup cik nah diberkati selalu dunia akhirat . Amin . .

k, bai .











No comments:

Post a Comment