Friday, May 11, 2012

Assalamualaikum !

hi you olls !
fuhh...malam ni baru dapat rilax sikit..
2 minggu hidup macam hape.
tido tak ckup. diri tak terjaga. sian kan. 
tapi makan tetap makan ! ehehe..

hmm tak mo ngeluh2 sangat la.
that was my responsibility to be here, right ? :)

nak cakap thanks kat en. gemok saya yang hensem lagi bergaya dan macho lagi baik hati dan berperut buncit ! 
* time2 ni la nak puji bagai kan. hikhik.. :P
hmm..thanks sebab mengorbankan hobi dikala lapang dengan on9, untuk saya.
awak bagi pinjam laptop beserta broadband kat saya.
sungguh baik hati ye pon kan mok kan ?:)
so, pasni dikala lapangnya dipenuhi dengan activity tidurnya.
tapi dengar2 macam nk pegi gym plak pasni.
suke ati la mok.  aku ni layankan aje la.. 
you don't worry,
will promise you to take care this laptop baik punye okay !
























# laptop aku rosak.  :(

No comments:

Post a Comment