Sunday, May 27, 2012

yeah ! dah boleh kahwin dah !

  
ehem !!
nampak tak nampak tak ? ehehe !!
dengan ini saya ingin menyatakan bahawasanya saya sudah boleh kahwin !
hahaha !!
miang sangat dah kan.... hakhakhak !!
akhirnya dapat jugak aku abeskan kursus kawin ni .
gile mengantok bai...
demam2 aku pegi jugak tau.
bestu..dah bayarkan.. 

actually tujuan aku pegi kursus kawen awal ni bukan sebab aku nk kwen sngat pon..
bf aku pon belum amek lagi tau kursus kwen ni..
aku pegi ngan dak2 umah aku jek..
almoklom la...murah..
RM68 jek... kat lua mana nak dpat kan ..
so, amek lah awl2.. nanti senang.
kang time betol2 nk kawen time tu lah sibuk nak amek cuti nak kursus kwen la..
nak uruskan tu la ni la..
mane sempat kan,..
nak2 time tu yurannye dah up2 ..
save aku,, ehehe..
so, tapi cam x best lah kn sebab tak dpt pegi sma2 dengan future husband kan,,,
hmm.. takpe.. bia' dia p sowang2...
huhu...

abes je kursus dpt sijil pastu balik umah terus tepon mr. gemok,,,
*sila baca dengan nada sengauu... seseme...hukhuk..
aku : cayang... owang dah abes kursus daaa..
mr. gemok : hah? da abes da?
aku : aah.. dah.. pasni dah boleh kawen dah.. sape2 yang masuk minang dulu owg on aje...
mr. gemok : ooo.. pasni terima jelah eh owg len masuk minang die?
aku : (majuk lettew..k2..pujuk2...) tak lah.... owg tunggu die lah...
mr. gemok : sure ni ??
aku: yes!


agak2 nak tunggu tak ????
ade jodoh tak kemana kan.... :)

tak sabaq nak jumpa mr.gemok ni lah..
agak2 dah mcm aaron aziz belom eh..
kat fb ekseng gile ckp pegi gym...
hari2 pegi gym. 
nak skype tak dpt. laptop die aku dah rembat..
hmmm.. wait n see jela............







mish youuuuu...... :(


No comments:

Post a Comment