Sunday, May 20, 2012

best song ever

Assalamualaikum....

Hai korang !
Hmm.. nak cite ni...
weekend ni aku takde rest mane pon.
semalam and harini sume student last semester kena attend finishing school programme.
macam dak sekolah kan.

actually programme ni best. ye. memang best.
tapi aku ni kalau dah ngantok tahap gile babeng punyer, sume yang best jadik tak best.
hahaha !

event start kol 8. tapi aku bangun tido kol 8.15am. acaner tu ??
hikhik..
pagi2 tu masuk dewan aku cume dapat betahan kejap jek.
around 30 minutes jek kot.
pastu, keluar dewan masuk surau. 
kalo dah masuk surau..hmmm..ape lagik...
ZzzZZZzzzZZZZzzz :P

masuk2 surau, aku text lah mr. gemok aku tu..

Aku : Mok, owg ponteng ni. Tido kat surau..
Mr.Gemok : Asal ko ponteng?? 

erkkk.... ahh.. malas nak layan...
tak reply then sambung tido balik...hikhik..

pastu nk dekat sejam tido member aku msg..

Fiza: oit..da nk abis ni..amik mkanan.. bgon2 ! 

haa..bgus kan kawan aku ni...sangat memahami kwannye yg sedang lapo..
bgun2 wat muke comel, betolkan tudung sume..kua surau..amek mkanan..then.. Makan time !! hihihi...

actually finishing school ni best tau.
UiTM tak biarkan student2 die macam tu je bile dah abes blajar.
die still ajar n bgtau ape yang perlu dilakukan oleh student2 die after grad nnt.
cthnya penyediaan resume..cara nak wat cover letter...
tips masa nk interview pon die ade highlight skali tau.
presentation sume tu...
so, that's why i love UiTM !!!
 even time interview session pon aku ade ponteng lagik.
#sebab takut kene interview... hehehe..

so, here..aku ade nak share 1 lagu yang bile korang dengar, kompem semangat nak nyanyi...
korang dengar tau !!


 

best kann......... 
will miss this song kalo da abes blaja nnt kan.... :(




No comments:

Post a Comment