Friday, January 11, 2013

24 = matured :)

assalamualaikum...

pernah tak orang cakap ko gedik? ans: ade-ade!
pernah tak orang cakap ko baik? ans: ade-ade!
pernah tak orang cakap ko matured? ans: pon ade!

eh, tapi ye tau. kazen2 aku tego, aku ni matured dah. post or komen pape kat fb pon ayat matang abes. memang choi! haha.
then aku pikir2 balik.. "yeke?"
then aku jawab la... " da 24 kot. haha"
aku pon rase diri aku ni dah matured.
dah ade perasaan malu gittew. choi lagik!
ke sebab aku kat opis bergaul dengan akak2 yang dah 40's ? oh. maybe.
tapi ade jek yang ckap aku ni gedik, ngengadew mintak penampo.
cer teka sape yang slalu cakp cam tu?
bestfriends aka housemates aku, beserta jugak ah boipren aku (kunun).
they know more about me. ni kalo dorang bace blog aku yang ala-ala matured ni mesti dorang tak shangke yang dalam diam, aku ni ade perasaan matured. haha. choi jugak!

tapi kalo dengan anan, aku mcm budak2 sikit. gewdixx!
kuat cemburu! and particular gile in what ever things.
die jek yang tahu betape particular nye aku.
mesti dia banyak makan hati jek kan dengan aku.
and yes, aku memang kuat cemburu. cume kadang2 untuk tak nak kerohkan keadaan, aku pretend jadik manusia paling cool kt dalam dunia! haha!

kejap jek dah 24 kan.
aish.. risou la. banyak g aku kene perbaiki diri aku sebelum melangkah stage tu.
:)

No comments:

Post a Comment