Tuesday, June 14, 2011

Bila Air Mata ter...

Salam all !

Mood malam ni bertambah sedih .. hadui.. ape lagilah aku ni kan..
tadi air mata aku berenang2.. eh.. bukan2.. bergenang2..
Supposedly aku dah tido time ni..
tapi tadi aku g umah sebelah..nak jumpa cousin aku yg da lama x jumpa..
ibarat seminggu tak jumpa mcm setahun ! haha..
borak kejap jek padahal.. saje nak tunjuk muka je..and nak jeleskan dia yang aku da mkin slim.. ! haha,, tak boleh blah punye niat.. hikhik..

pastu pastu.. aku g umah lagi sebelah plak..
g tengok lagi sorang cousin aku..yang tengah sakit tu ha..
bila aku nampak dia jalan tadi.....Astaghfirullahalazimm.. Ya Allah..
aku sedih gila.. terus bergenang air mata aku..
tengok kan dia yang semakin kurus tu.. kesian sangat..
tengok kan dia jalan dengan kaki yang mengigil nak jalan tu..lagi lah aku bertambah sedih..
Ya Allah.. Kau sembuhkan segala penyakit yang ada pada cousin aku tu..


ok.. now air mata begenang dengan rancaknya..
bye.

No comments:

Post a Comment