Sunday, June 5, 2011

TAK BEST !

Salam readers !

saya berada dalam keadaan yang tak best !! 
sangat tak besttttttttttt !!
huaaaaaaaaaaaaaaa !!!
 :(

ni nak cite sal tempat practical baru aku tu ha....
environment suma ok...
people surrounding pon ok....
so??
tapi kerja2 yang aku buat tak bestt lah weh..
kitorang tak di bagi peluang utk wat kerja2 berat...
bukan kerja angkat meja, almari, komputer2 yang berat tu yang kami pinta..
kami cuma mahukan kerja bidang kami !
kami ada hak !
kami bukan di gajikan untuk susun fail, fotostate all that tu...
pleaseeee !!
its all that not part f our job !!!

hadoiii....
ni sok ni kena sambung lg kerja2 fotostate !
akak2.. pls lah..
trust us ! we are degree students !
not like ur previous trainee from other college !
we have learned all audits, accounts, tax also company secretary !
so, just trust us to do all such things !
cool beb ! cool beb ! and cool beb !
 :I 

seriously aku bengang..
bengang and bengang..
tapi tak boleh nak marah2 and complaint2..
sebab kawan aku ade kat situ..
dia yang recommend aku wat prac kat situ...
lagipun dia pon treat aku baik kalo kat office  tu...
serba salah lah..
tapi awal2 lagi dia ada cakap yang awal2 dorang memang tak dapat nak ajar dulu...
sebab masing2 wat kerja kejar due date..
tak sempat nak ajar2 sangat...
hurmmm.. just tggu jelah smpai end of this month ni..

:(

lagi satu nak cerita...
sian kat sorang kawan aku ni..
tak ter-reply pon all of his messages...
sorry eh...
sebab pe eh..?
tak tahu lah..
lately ni rasa macam malas nak pegang2 hp..
pastu sebab tawu laki kan.. baik pulok tu..
da bape kali aku tak reply msg dia, tapi dia still sent lagi msg kat aku tny kabo..
ape ke baik tu kan.. hehe..
tu yang malas kan.. erkkkkk???
apakah ??
aku ni kenkadang pelik gak..huhu..
sorry eh kawan  !
pe masalah aku tah..and again, i'm sorry.. it will be forever..like this.. :)









1 comment: