Saturday, June 18, 2011

Result..Oh.. Result !

Salam all !

first of all, a big thanks to Allah S.W.T because give me a nice result. alhamdulillah.. :)
aku tak sangka sebenarnya boleh dpt result yang mcm tu. sebab everything last2 minutes punyer.
 tapi result aku tade lah smpai ke dean list.. blom lagi..
rezeki aku blum sampai ke tahap tu lagi...
lagipon aku tak pernah berharap pon nak dpt result gempak2 suma tu..
kalo tak dpt kecewa je kan..

tahniah kat suma housemates aku yang dpt result yang gempak2 tu suma !
korang memang hebat ! :)
stakat ni suma budak yang bgtau aku result dorang, suma got dean list ok ! waaaa...
tahniah ye korang suma !

tapi kan..aku pelik lah..cgpa aku dari awal sem sampai ke sem 6 yang lepas ni, sama je tau !
cuma gpa aku  jela ada nek turunnye cikit...huhu..
so, JPA dah 3 tahun lah antar surat yang sama kat umah aku bgtahu pasal result. haha..
memang aku suke bg dorang keje copy n paste aje.. hakhak..


so, tinggal lagi 1 sem lagi untuk aku berpulas2 segala akal, urat2 , tenaga suma utk dptkan result yg beshhhh lagi ! hehe..





No comments:

Post a Comment