Monday, December 31, 2012

dah kahwin seh! congrats!

congrats! 
tadi bukak2 fesbuk. pastu terperasan tagged picture kat sorang kawan aku ni.
tengok-tengok, pastu.. waaaaaaaaaa... dah kahwin sey ! seronok-seronok!
ekceli yang kawen ni bukan ex-bf aku yang aku cite ritu. tapi sorang kawan aku ni la..
penah men-men perasaan jugak ah aku dengan mamat ni dulu. its about 2-3 years ago la. 

dia sangat baik sebenarnye dengan aku dulu tau. even now. 
caring sangat. tapi aku tah kenapa tak berkenan sangat. time boring jek aku carik layan dia,.
haha! kuang asam banyak aku kan! zaman young-young, memang cenggitu tak. hehehe!

kalo aku terima dia dulu, mesti aku dah kahwen skrg kan? haha!
nape aku reject die erk. *pk balik.. rewind memories. :p
oooo... sebab tak setaraf kot.! choi!
tapi betol lah. aku reject dia sebab aku tahu aku tak setaraf dengan dia.
family dia mcm orang2 keturunan YB. choi. 
but family aku bese2 jek.
so, aku sendirik yang undurkan diri. haaa.. lagik satu, sebab die kalo bercakap mcm besaq siket. that's why aku tanak. haaaaaaa....plus kalo beborak dengan die, asyik nak speaking aje. i orang jawel you.!
dulu bahase2 kan nama, YOU I aje kau! hahaha!!
so aku rase masa tu macam tak sesuai beno je dengan aku. 

serious kalo kahwin dengan dia, cerah mase depan kau. sebabnye, kerja dia pon memang dah okay sangat.
selalu gi oversea. kerja kat mesia dealed dengan dato'2 aje. dia cakap lah kan.. *betol tak mcam yang aku cakap. cakap besaq kan. haha!

pastu pastu kan. die orang sport. Judo kau!. sila bayangkan gagahnye dia pls. Anan kecik aje.. hikhik.
eh, tetibe aku rase aku dah kawan dengan dia mcm dah 3-4 tahun plak. yes, almost 4 years. gile tak. tapi dalam 4 tahun tu on off on off jek. haha! 
sekali jek aku penah jumpe dia. time tu ade SUKMA kat melaka. dia ade meeting, pastu aku kuo dengan dia.. ha, sekali jek. banyak kali dia ajak aku kuo. tapi aku ni bese lah, kalo da tak suke, a thousand reasons aku bagik! hehehe !

so, niway, congrats bro! 



No comments:

Post a Comment