Friday, December 21, 2012

its mine. bio ah!

baru aku prasan tau yang most of my post here pasal feeling-feeling, pasal boipren. macam dah takde cite lain jek kan. dulikk ahhh !

kat sini ler tmpat aku share pasaan ekceli. dah dok kat umah sorang-sorang. takde kawan-kawan.
so takde tempat aku nak luahkan pasaan tau. aku jenis yang payah siket nak share cite-cite camni dengan family. tak tahu nape. segan maybe. so, sekarang aku nak cite lagik! :p

harini Anan balik pontian. yippi gile rase tau. pagi-pagi msg cakap nak tengok aku keje. ape kejadah kan. pasu ingat nak lunch sesame . tapi ari jumaat lak. so, petang da nak balik tu die tepon ajak kuo makan... dengan adek die gittew... so, bila ada adek die, sifat kegedikkan aku kene sorok-sorok! hikhik!
act like a woman. polite gittew. hakhak!

tapi tadi malam dia cakap aku dah lain. tak ceria pon jumpe dia. :(
MANA ADE DER! seyes aku happy dapat jumpa dia. even kejap jek tadi.
tapi balik ni dia masa dia packed seh. nak gi sana, gi sini. sinun. situn. so, i kena lah undurkan diri siket.
cuti kejap, so i told him to spend his time with his family first. dengan aku bila-bila pon boleh kan.. if panjang umur and jodoh la kan...
pastu tetiba aku rasa diri aku macam da matured gila seh..understanding gila prangai kan.. mana taknye, tahun depan 24 tahun dah der! oh. tua nye rasew!
pastu tetibe jugak aku rase macam nk ends kan cite ni sampai sini jek.

t update g k. :)






No comments:

Post a Comment