Sunday, December 30, 2012

taken sangat!

tadi siang pas siap-siap masak dapat message dari member aku.
ajak teman gi wedding kawan dia.
so, aku ni memang. on aje. pantang ajak berjalan.
seriously. aku kalo orang ajak gi mana-mana, memang aku on aje.
unless kalo tengah musim kekeringan. memang no lah jawapannye.
tapi kalo bab-bab ngajak ke tempat yang jaoh, yang aku kene drive, memang no jugak kekadang! hehehe

wedding eventnye kat dewan jubli intan, pontian.
best tau. cantek sangat pelamin dia. sakura theme. so nice!
aku kalo gi jemputan kawen, aku suke nengok pelamin ngan pengantin nye sekali.
mcam seronok gittew kan.
pastu, yang bestnye kat dewan tu dia ade sediakan port-port untuk bershooting. eceh!
betol tau! siap ade props lagik.
aku ni kalo jumpe geng-geng aku, gila nya memang datang.
tp tadi segan-segan banyak coz aku tak rapat dengan geng-geng die. so, nak inter-frame kat camera orang tu agak segan lah..
 tapi tengah-tengah tunggu mak pengantin nak salam tu, sempat gi aku amek gambo! hikhik!



I'm taken gittew!


kesentapan berlaku between me and Anan.
sedih tau.
ayah dia tegur nape dia tak friend dengan adik-bradek dia kat fesbuk. 
but then dia blame aku pasal ape yang aku dah post kat dia sebelum ni. ouh. what the fish memang.
aku post hape tah? serious aku takkan sentuh fesbuk dia lagik. sentap!

No comments:

Post a Comment