Thursday, December 27, 2012

nightmare.

tahu tak malam tadi aku mimpi ape.
haih. tade ah nightmare mane pon.
tetiba seh aku mimpikan ex-bf aku.
selalu orang cakap bila kite mimpikan orang tu sebabnye kite terlalu fikirkan psal dia.
tapi seriously aku dah tak pikirkan sal die pon dah.
pelik.

aku mimpi aku keluar dengan dia and sorang best friend aku.
die ajak kuo so die soh best friend aku tu temankan dia.
yang tak bleh blah bunyik henpon die sama mcm ringing henpon aku.
lagu pixie lot - without you. lawak betul.
sebabnye time tu gf die call, die tanak angkat.
and masa tu plak aku wat2 konon tepon anan cakap romantik2. atas alasan nak jeleskan die. choi!

pastu pastu kan. die soh member aku cakap kan kat aku yang die sayangkan aku lebih dari gf dia sekarang. huh. what the fish!
pastu pas jumep die siap update kat blog die yang die happy gila dapat jumpa aku. haha.. lagik choi lah!

actually, ex-bf aku ni nak kawen dah. member aku cakap dalam bulan 12 ni. aku tunggu2 gak sebab dah nak abes bln 12 dah kan.
nak kawen dah ko kan.. aku doakan ko bahgia je wei.
even aku macam marah kat ko lagik.
tak boleh lupa kot. wlupon benda tu happen about last 4 years.
tah la, perasaan orang perempuan mmg cam ni kot.
mulut ckp dah maafkan. tapi hati........
haha

tapi aku dah tak kesah sangat sebenarnya. aku pon dah ada own life sekrangkan.
yang penting bagi aku sekarang is, family, kerja and anan. aku nak focus untuk tiga benda ni jek.
umo dah meningkat, so tade mase nak buang masa for something yang mcm gitu. buang masa gittew.



No comments:

Post a Comment