Sunday, December 9, 2012

kena telan ulat!

da lama tak gayut-gayut kat henpon tau dengan orang tu.
tapi semalam i had a long conversation with him. sejam lebih jek padahal. 
bagi aku lama lah. sebab sebelum-sebelum ni tepon tak sampai 5min pon kalo sekali call.
tanya kat mana, makan dah, watpe je dah. pastu letak.
niatnye just nak dengo suara jek padahal. *macam romantik kan aku.. choi!

macam-macam yang diborakkan semalam.
tapi benda yang paling lawak yang wat aku ketawa bende ni..
family dia tawu yang anan tengah bekawan dengan aku tau. tapi dorang tak penah tawu aku ni sape. yang penah nampak aku cuma nenek dia, pakcik, and dua orang adik lelaki dia. yang lain-lain cume dengar kabo jek. and yang pasti dorang tawu anan panggil aku GEMOK. ( panggilan manje gittew *buwerrkk! )

so ada sorang mak cik dia ni tanya anan, " nan, tak bawak gemok tu naik kereta ke? makcik nak sangat tengok dia. tunjukkan lah kat makcik " then kowang tawu anan jawab pe ?? 
" eh, dia gemok cik. badan dia gemok sangat! tak tahu kalo naik kete tu muat ke tak. badan berbau. ketiak peluh-peluh. badan dia memang busuk gila lah " intonasi dia cite macam aku ni betul-betul hodoh sangat lah senang cakap. grrrr.. yang aku bila dengar dia cakap aku gelak-gelak jek. kuang asam jawa betul kan dia kutuk aku camtu.  

actually, aku tak ready g ah nak jumpe family dia. takot. sewammm ! perasaan nak jumpa tu ade, tapi takot. hikhik!  yang dia plak dah jumpe family aku dah. cuma abah and abg aku yang first jek yang belom g..
 insyaAllah next time eh! so far, LULUS! :) 


No comments:

Post a Comment